Οι υποψήφιοι διδάκτορες του Τμήματος είναι οι ακόλουθοι:
A/A | Ονοματεπώνυμο | Επιβλέπων Καθηγητής | Μέλη Τριμελούς Επιτροπής | Τίτλος Διατριβής | |
---|---|---|---|---|---|
1. |
Δέσποινα Ανδρεάδου | Σεβαστή Χατζηφωτίου | Όλγα Θέμελη | Ενδοοικογενειακή Βία και Γονεϊκότητα υπό το πρίσμα της Κοινωνικής Εργασίας: Οι εμπειρίες των μητέρων-θυμάτων βίας που απευθύνθηκαν σε φορέα υποστήριξης. | |
Ευριπίδης Παπαδημητρίου | |||||
2. | Ειρήνη Γεωργίου | Βασίλειος Καραγκούνης | Θεανώ Καλλινικάκη | Οι επιπτώσεις της κρίσης στη φροντίδα ατόμων τρίτης ηλικίας στην κοινότητα. | |
Χαράλαμπος Πουλόπουλος | |||||
3. | Στυλιανή Γιαλαμά | Αγάπη Κανδυλάκη | Θεανώ Καλλινικάκη | Παιδική προστασία και αναδοχή στην Ελλάδα: Μία ποιοτική μελέτη των αφηγήσεων ζωής ανάδοχων γονιών. | |
Βασίλειος Καραγκούνης | |||||
4. | Χρυσή Ζηρίδου | Χαράλαμπος Πουλόπουλος | Ειρήνη Κατσαμά | Γυναίκες εξαρτημένες στους δρόμους της Αθήνας στο πλαίσιο της Ψυχοκοινωνικής Παρέμβασης «Street work». | |
Βασίλειος Καραγκούνης | |||||
5. | Μιχαήλ Καβούκης | Σεβαστή Χατζηφωτίου | Ειρήνη Κατσαμά | Κοινωνική εργασία και εκπαίδευση: Ένταξη και συμπερίληψη μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. | |
Ευριπίδης Παπαδημητρίου | |||||
6. | Δέσποινα Καλτσίδου | Χαράλαμπος Τσαϊρίδης | Χρίστος Παπαθεοδώρου | Στατιστική διερεύνηση της συμβολής και της επίδρασης των νέων τεχνολογιών στην εκμάθηση παιδιών ηλικίας 4-8 ετών και της ειδικής αγωγής. | |
Αγάπη Κανδυλάκη | |||||
7. | Ελευθερία Κοκκίνη | Χαράλαμπος Πουλόπουλος | Θεανώ Καλλινικάκη | Εξάρτηση, θάνατος και πένθος. | |
Χαρά Σπιλιοπούλου | |||||
8. | Μαρία Κοτσίλα | Νικόλαος Πολύζος | Περικλής Πολυζωίδης | Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας, αποδοτικότητας και ποιότητας των(in vitro και in vivo)διαγνωστικών εργαστηρίων, που ανήκουν στο ΕΣΥ ή /&συμβάλλονται με το ΕΟΠΥΥ. | |
Χρήστος Ζηλίδης | |||||
9. | Απόστολος Λέτσιος | Νικόλαος Πολύζος | Χαράλαμπος Πουλόπουλος | Στρατηγικός Σχεδιασμός και Οργάνωση Μονάδων Υγείας-Η Ελληνική Περίπτωση. | |
Χριστόφορος Σκαμνάκης | |||||
10. | Νικόλαος Μακαρώνης | Περικλής Πολυζωίδης | Χαράλαμπος Πουλόπουλος | Κοινωνική Εργασία στον Τρίτο Τομέα. | |
Χαράλαμπος Τσαϊρίδης | |||||
11. | Αικατερίνη Μαυρίδου | Χρήστος Μορφακίδης | Γεώργιος Κατρούγκαλος | Η Ελληνική Φορολογική διοίκηση υπό το πρίσμα της διασφάλισης των δημοσίων εσόδων, της καταπολέμησης της φοροδιαφυγής, της ενίσχυσης της φορολογικής συμμόρφωσης και της αξιοποίησης των νέων πληροφοριακών συστημάτων. | |
Σταυρούλα Κτιστάκη | |||||
12. | Αντώνιος Μπαρνιάς | Ευριπίδης Παπαδημητρίου | Ιωάννης Φραγκόπουλος | Αξιολόγηση του φυσικού και κοινωνικοπολιτισμικού κεφαλαίου ως ολιστικού δείκτη της ανθεκτικότητας των οικολογικών -κοινωνικών συστημάτων των προστατευόμενων περιοχών. | |
Περικλής Πολυζωίδης | |||||
13. | Χρυσάνθη Νταφοπούλου | Νικόλαος Πολύζος | Αγάπη Κανδυλάκη | Η ενσυνείδητη ηγεσία στο χώρο της υγείας. Η ελληνική περίπτωση. | |
Νικόλας Τσέργας | |||||
14. | Απόστολος Πανταζής | Σεβαστή Χατζηφωτίου | Αγάπη Κανδυλάκη | Προσφυγική κρίση και Κοινωνική Εργασία στην Ελλάδα: Από το λόγο των Κοινωνικών Λειτουργών στο λόγο των ωφελούμενων. | |
Σωτήρης Σέρμπος | |||||
15. | Σπυριδούλα Πατούνα | Χαράλαμπος Πουλόπουλος | Αγάπη Κανδυλάκη | Οι αντιλήψεις για τη χρήση της οθόνης από παιδιά προσχολικής ηλικίας και τους γονείς σε Ελλάδα και Ολλανδία: μια συγκριτική μελέτη. | |
Σεβαστή Χατζηφωτίου | |||||
16. | Χρυσούλα Παπαδοπούλου | Ευριπίδης Παπαδημητρίου | Σεβαστή Χατζηφωτίου | Αλτρουισμός, ενσυναίσθηση, ανθεκτικότητα και αυτοεκτίμηση μαθητών Δημοτικού σε πολυπολιτισμικό πλαίσιο: Διαπολιτισμική έρευνα στη Θράκη. | |
Αντωνία Παπαστυλιανού | |||||
17. | Γεώργιος Ποντισίδης | Νικόλαος Πολύζος | Περικλής Πολυζωίδης | Έρευνα της Επίδρασης της Εκπαίδευσης σε Επαγγελματίες Υγείας στη Διαλογή (Triage) σε Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) του ΕΣΥ. | |
Θάλεια Μπελλάλη | |||||
18. | Βαρβάρα Πουλουκτσή | Χαράλαμπος Πουλόπουλος | Θεανώ Καλλινικάκη | Πρόσφυγες, Τραύμα και χρήση Ουσιών. | |
Αγάπη Κανδυλάκη | |||||
19. | Ανδρέας Σόλιας | Βασίλειος Καραγκούνης | Θεανώ Καλλινικάκη | Κοινωνική Εργασία και πρόληψη της άνοιας: Στάθμιση ηλεκτρονικά χορηγούμενης – πολιτισμικά προσανατολισμένης δοκιμασίας σάρωσης για την ήπια και μείζονα νοητική διαταραχή στην κοινότητα. | |
Χαράλαμπος Τσαϊρίδης | |||||
20. | Βασιλική Τζανέτου | Νικόλας Τσέργας | Ευριπίδης Παπαδημητρίου | Η επίδραση της εκπαίδευσης στη φύση στην ψυχική ανθεκτικότητα των μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. | |
Ειρήνη Κατσαμά | |||||
21. | Ελένη Τζελέπη | Χρήστος Μορφακίδης | Περικλής Πολυζωίδης | Θεσμική διαμόρφωση της λειτουργίας των Α.Ε.Ι. υπό το πρίσμα της νομολογίας του Συμβουλίου Επικρατείας. | |
Σταυρούλα Κτιστάκη | |||||
22. | Ελευθερία Τριανταφυλλίδου | Χαράλαμπος Πουλόπουλος | Η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας στην παροχή δια βίου συμβουλευτικών υπηρεσιών για την κοινωνική και επαγγελματική ένταξη ατόμων και ομάδων σε κοινωνικά ευάλωτη θέση. | ||
Χαράλαμπος Τσαϊρίδης | |||||
23. | Γεώργιος Τσερτεκίδης | Περικλής Πολυζωίδης | Ευριπίδης Παπαδημητρίου | Μετεξέλιξη του θεσμού της οικογένειας υπό την πίεση των σύγχρονων κοινωνικών, οικονομικών, πολιτικών και τεχνολογικών εξελίξεων: Η προσαρμογή της κοινωνικής πολιτικής για την οικογένεια και το παιδί στα νέα δεδομένα, και ο ρόλος του μη κερδοσκοπικού τομέα. | |
Χρήστος Μορφακίδης | |||||
24. | Στυλιανή Φαρμάκη | Αγάπη Κανδυλάκη | Νικόλας Τσέργας | Η ενσωμάτωση της μουσικής και άλλων μορφών τέχνης στην κοινωνική εργασία στην εκπαίδευση: Μια συμμετοχή έρευνα – δράση συστημικής προσέγγισης για την ενίσχυση της ένταξης / συμπερίληψης στην εκπαίδευση, μαθητών που αντιμετωπίζουν κοινωνική απομόνωση / περιθωριοποίηση στο χώρο του σχολείου. | |
Ειρήνη Κατσαμά | |||||
25. | Μινέρβα Χατζηιωαννίδου | Περικλής Πολυζωίδης | Χρήστος Μορφακίδης | Οργανισμός Γεωργικών Ασφαλίσεων. Γένεση, Ανάλυση, Εξέλιξη και Προοπτικές ενός εκ των κυριοτέρων ασφαλιστικών φορέων στην Ελλάδα. | |
Κωνσταντίνος Δικαίος | |||||
26. | Λεμονιά Χυδίρογλου | Αγάπη Κανδυλάκη | Ειρήνη Κατσαμά | Βιογραφίες και αφηγήσεις ζωής γονέων παιδιών με διάγνωση αυτιστικού φάσματος: Προκλήσεις για την Κοινωνική εργασία στην Εκπαίδευση. | |
Βασίλειος Καραγκούνης |
Ακολουθεί παρακάτω ο κανονισμός εκπόνησης διδακτορικής έρευνας:
Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε τον Κανονισμό Εκπόνησης Διδακτορικής Διατριβής |