Το εργαλείο Unistudent έχει υλοποιηθεί από το Δ.Π.Θ. για να διευκολύνει τις φοιτήτριες και τους φοιτητές του Ιδρύματος

  • να ελέγχουν την καρτέλα τους
  • να αιτούνται ηλεκτρονικά́ ορισμένα πιστοποιητικά
  • να κάνουν τις δηλώσεις των μαθήματων (οφειλόμενων, υποχρεωτικών και επιλογής)
  • να κάνουν την εγγραφή τους στο εξάμηνο και να εκτυπώνουν το αποδεικτικό́ εγγραφής

Η πρόσβαση των φοιτητών σε πληροφορίες που αφορούν την κατάσταση των σπουδών τους, τις δηλώσεις μαθημάτων, τη βαθμολογία σε κάθε μάθημα κ.α. γίνεται μέσω της  σελίδας του Δ.Π.Θ. η οποία είναι διαθέσιμη μόνο εφόσον προηγηθεί σύνδεση στο VPN (Virtual Private Network) του Δ.Π.Θ. με το όνομα χρήστη και τον κωδικό που χρησιμοποιείται στο πανεπιστημιακό email. Για οδηγίες σύνδεσης στο VPN μέσω του Helpdesk πατήστε  ΕΔΩ.

Πατήστε εδώ για να λάβετε τις οδηγίες σχετικά με την εγγραφή στο εξάμηνο και τη δήλωση μαθημάτων σε μορφή pdf

Η ακαδημαϊκή ταυτότητα είναι απαραίτητη για την ταυτοποίηση του φοιτητή στις υπηρεσίες που αυτό είναι απαραίτητο (συναλλαγές με τη γραμματεία, μειωμένο εισιτήριο και άλλα). Η έκδοση της ακαδημαϊκής ταυτότητας γίνεται μέσω του σχετικού  ιστοτόπου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Εφόσον ο διδάσκων/η διδάσκουσα το επιλέξει, η διδασκαλία κάθε μαθήματος υποβοηθείται από την πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης  –  eClass – μέσω της οποίας πραγματοποιείται αμφίδρομη επικοινωνία των φοιτητών με τον διδάσκοντα, ανταλλαγή υλικού και πληροφοριών που αφορούν το μάθημα, διεξαγωγή test – προόδων και άλλες υπηρεσίες. Για πρόσβαση στα ηλεκτρονικά μαθήματα του τμήματός μας  κάντε κλικ εδώ.

Παράλληλα με την δια ζώσης διδασκαλία και την ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, παρέχεται η δυνατότητα  σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, όπου η επικοινωνία του διδάσκοντα με τις φοιτήτριες και τους φοιτητές γίνεται σε πραγματικό χρόνο. Με τον τρόπο αυτό προσομοιώνεται η διδασκαλία στην αίθουσα χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των φοιτητριών και φοιτητών σε έναν συγκεκριμένο χώρο.

Για κάθε διδασκόμενο μάθημα υπάρχει δυνατότητα επιλογής του συγγράμματος που θα χρησιμοποιήσει κάθε φοιτήτρια και κάθε φοιτητής. Η επιλογή και παραγγελία των συγγραμμάτων γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της υπηρεσίας  «Εύδοξος». Όλα τα συγγράμματα που έχουν δημιουργηθεί στο πλαίσιο της Δράσης «Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα» είναι διαθέσιμα στο αποθετήριο ανοικτής πρόσβασης  «Κάλλιπος»

Η επικοινωνία των φοιτητών με τις υπηρεσίες του Τμήματος και του Πανεπιστημίου και αντίστροφα γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σε όλους τους φοιτητές παρέχεται διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της υπηρεσίας WebMail.

H ηλεκτρονική πλατφόρμα Philologus παράσχει γλωσσική διόρθωση και φιλολογική επιμέλεια σε κείμενα που έχουν γραφτεί στην ελληνική γλώσσα από μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας του Δ.Π.Θ.

Στον παρακάτω σύνδεσμο βρίσκονται χρήσιμες πληροφορίες για την λογοκλοπή

https://eclass.duth.gr/modules/document/file.php/ALEX01185/Περί%20Λογοκλοπής.pdf

Το προσωπικό του Δ.Π.Θ. ενθαρρύνεται να χρησιμοποιεί το

https://www.grammarly.com/plagiarism-checker?network=g&utm_source=google&matchtype=e&gclid=EAIaIQobChMI9LDdkYWq7gIVRZnVCh0iBQyOEAAYASAAEgLsnvD_BwE&placement=&utm_content=396934973669&gclsrc=aw.ds&utm_campaign=8095817025&utm_medium=cpc&utm_term=turnitin

και κάθε άλλο πρόσφορο μέσο για τον έλεγχο της λογοκλοπής.

Α. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης Δ.Π.Θ.

Β. Βιβλιοθήκη Π.Μ.Σ. «Κοινωνική Πολιτική και Κοινωνική Εργασία»

Η Βιβλιοθήκη Π.Μ.Σ. «Κοινωνική Πολιτική και Κοινωνική Εργασία» έχει δανειστικό χαρακτήρα, βρίσκεται στο γραφείο του Π.Μ.Σ. και διαθέτει εξειδικευμένους τόμους και περιοδικά που σχετίζονται άμεσα με τα αντικείμενα των μαθημάτων που διδάσκονται στο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών.

Πληροφορίες Δρ. Ανδριάνα Δελέγκου

2531039496, adelegko@psed.duth.gr

Το Γραφείο Διασύνδεσης:

  • Ενημερώνει τους φοιτητές και αποφοίτους του Πανεπιστημίου μας για τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας εταιρειών και επιχειρήσεων του ευρύτερου Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα, σε τοπικό και Πανελλήνιο επίπεδο, καθώς επίσης και για θέσεις Πρακτικής Άσκησης.
  • Παρέχει πληροφόρηση σχετικά με μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών ελληνικών και ξένων Πανεπιστημίων.
  • Ενημερώνει τους χρήστες για τις διαθέσιμες υποτροφίες και κληροδοτήματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
  • Συμβάλλει στην ενημέρωση σχετικά με Προγράμματα Κινητικότητας (Socrates-Erasmus, Leonardo, κλπ).
  • Πληροφορεί για τη διεξαγωγή επιμορφωτικών σεμιναρίων και συνεδρίων.
  • Παρέχει Υπηρεσίες Συμβουλευτικής μέσω των Συμβούλων Σταδιοδρομίας και ενός συστήματος e-mentoring.
  • Παρέχει Υπηρεσίες εκπαίδευσης από απόσταση σε θέματα που αφορούν σύνταξη βιογραφικού, επαγγελματικά δικαιώματα, τεχνική ορολογία κ.α.
  • Διοργανώνει ημερίδες και σεμινάρια εκπαιδευτικού και επαγγελματικού ενδιαφέροντος καθώς επίσης και Ημέρες Σταδιοδρομίας.
  • Διενεργεί μελέτες αναφορικά με την κατάσταση στην αγορά εργασίας, τις ζητούμενες ειδικότητες, την απορρόφηση των αποφοίτων και την καταγραφή των αναγκών των φοιτητών όσο αφορά τις υπηρεσίες του Γ.Δ. Τα αποτελέσματά τους χρησιμοποιούνται από το Γραφείο ως βασικοί άξονες για τον προσδιορισμό των δράσεων στον τομέα της επαφής με τις επιχειρήσεις αλλά και στον σχεδιασμό ενός πλάνου για την προσέγγιση των πρωτοετών φοιτητών

Οι φοιτήτριες και οι φοιτητές ενθαρρύνονται να αναζητούν δυνατότητες υποτροφιών οι οποίες παρέχονται, μεταξύ πολλών άλλων, και από τους παρακάτω φορείς:

Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών

Eduguide

Υποτροφίες Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Υποτροφίες Spoudase.gr

Ίδρυμα Μποδοσάκη

Υποτροφίες neolaia.gr

H Δομή Συμβουλευτικής και Προσβασιμότητας (Δο.Συ.Π.) του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης ιδρύθηκε με την υπ’ αριθμ. 40/51/12.12.2017 απόφαση της Συγκλήτου. Αποτελείται από το Τμήμα Συμβουλευτικής και Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης καθώς και το Τμήμα Προσβασιμότητας.

Η Δο.Συ.Π. απευθύνεται σε όλους τους/τις φοιτητές/τριες του Δ.Π.Θ.Στόχοι της δομής  είναι:

Η  ισότιμη πρόσβαση στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες φοιτητών/τριών με ιδιαιτερότητες και αναπηρίες, μέσα από την προσαρμογή του περιβάλλοντος εκπαίδευσης, την αξιοποίηση υποστηρικτικών τεχνολογιών πληροφορικής και την παροχή υπηρεσιών διευκόλυνσης της πρόσβασης στους χώρους και στη γνώση.

Η προσωπική ανάπτυξη και η βελτίωση της κοινωνικής ζωής των φοιτητών/τριών με ιδιαιτερότητες και αναπηρίες, μέσα και έξω από τους χώρους εκπαίδευσης.

Στο πλαίσιο της  Δομής Συμβουλευτικής και Προσβασιμότητας αναπτύσσονται δράσεις για την αντιμετώπιση προβλημάτων που αφορούν στα παρακάτω θέματα:

Σπουδές: μαθησιακές δυσκολίες, δυσκολίες στη μελέτη και κατανόηση, δυσκολίες στη λήψη αποφάσεων, αδυναμία συγκέντρωσης, άγχος εξετάσεων, ασυμβατότητες εκπαιδευτικών χώρων, μέσων και υλικών λόγω αναπηρίας.

Ακαδημαϊκή ζωή: δυσκολίες προσαρμογής στο εκπαιδευτικό περιβάλλον, δυσκολίες στην οργάνωση και διαχείριση χρόνου, αρνητική στάση προς το αντικείμενο σπουδών.

Κοινωνική ζωή: δυσκολίες στις φιλικές και οικογενειακές σχέσεις, απομόνωση, χαμηλή αυτοεκτίμηση, δυσκολίες αποδοχής και ένταξης στο κοινωνικό περιβάλλον.

Άλλα προβλήματα: ψυχοσωματικές διαταραχές, συναισθηματικά προβλήματα, εξαρτήσεις.

Η  Δο.Συ.Π. διαρθρώνεται από την Κεντρική Υπηρεσία με έδρα την Κομοτηνή και τα Παραρτήματα που εδρεύουν στις πόλεις: Ορεστιάδα, Αλεξανδρούπολη και Ξάνθη.

Περισσότερες πληροφορίες για την Δομή Συμβουλευτικής και Προσβασιμότητας (Δο.Συ.Π.)  στην ιστοσελίδα:

https://dosyp.duth.gr/

Η «Γραμμή Έκτακτης Ανάγκης 11314», ενεργοποιείται με την κλήση του πενταψήφιου αριθμού τηλεφώνου 11314, από οποιοδήποτε τηλέφωνο. Η κλήση αυτή μπορεί να πραγματοποιείται από οποιονδήποτε επιθυμεί να αναφέρει ένα περιστατικό έκτακτης ανάγκης εντός των χώρων των πανεπιστημιουπόλεων και βρίσκεται στην περιοχή της Θράκης.

Μέχρι σήμερα δεν έχουν πραγματοποιηθεί αρχαιρεσίες για την ανάδειξη εκπροσώπων των φοιτητών / φοιτητριών στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας.

Η πύλη των αποφοίτων προορίζεται να διευκολύνει την επικοινωνία των αποφοίτων με το Τμήμα καθώς και μεταξύ τους, ακόμη και πολλά χρόνια μετά την αποφοίτηση. Η πύλη παραμένει προς το παρόν ανενεργή.